onsdag 4 augusti 2010

Flamer upgrade

Mitt första inlägg om min första armé. Jag är ju ändå Chaos-spelare i grunden även om Orkerna har sin charm och Blood Angels har hittat en plats i mitt nörderi.
För länge sedan gjorde jag en conversion där jag använde ryggtavlan från Chaos-fordon-spruet, jag borrade ett hål och satte in en slang som jag kopplade till en power fist.

Jag kommer inte riktigt ihåg varför jag skrotade den modellen, men hur som helst gick han från att vara en Aspiring Champion till en vanlig Marine. För ett tag sen kom jag att tänka på hur konstigt det ser ut med den lilla bränsletanken som är till flamern och hur lägligt det var att just den ryggtavlan saknar backpack, eftersom jag då kunde konvertera till min egen bränsletank.

Min första tanke var att fråga min älskade fästmö Christina, som alltid hjälper mig (hon har bland mycket annat gjort öppningsbara dörrar på båda mina Rhinos. Bilder är på gång) och hon kom på det här: paketförslutare och avskurna pennor blev en riktigt kick ass bränsletank:-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar