söndag 18 juli 2010

Deathwatch Kill Team

Igår startade jag den här bloggen och idag gör jag mitt första inlägg. Jag har tänkt mig att ha inlägg om mina tre arméer i Warhammer 40.000 och dedikerar det allra första till mina älskade Blood Angels.

Jag fick för ett tag sen en idé om att jag skulle kunna ha en grupp Deathwatch som veteraner eftersom de gamla reglerna för specialammunition från gamla Chapter Apporoved 2003 är snarlika med de som Sternguard Veterans har fått i 5th edition, med undantag för heavy boltern som inte får skjuta blastskott. Eftersom de har specialammunition så tänkte jag att jag skulle ändra om deras bolters lite grann, ge boltern en längre pipa och ett kikarsikte.
Bilder på detta är på gång, ska bara till morsan och äta lunch först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar